vineri, 21 septembrie 2018

unterm Himmel / sub cer

unterm Himmel

wortlos sind alle Wiesen
die unterm Himmel ausruhen
die Tiere jammern und folgen uns
sie jagen unsere Hände
die ihnen zu essen bringen
wir sind nur kraftlose Menschen
im Schatten der Ewigkeit
heule nicht, Seele
kenne dein Schaffer und gib Ihm
deine geschnittene Haare
der Boot lässt uns auf dem anderen Ufer
auf dem Weg sind die Menschen
die uns vergessen haben
wir sind ihnen seit langem gegeben
gegeben
komm schon

die bunte Käfer sind überall
trink deinen Kafee und gib mir Hoffnung
schenk mir dieses Meer das überschwemmt uns
die Angst frisst mein Gedächtnis und schweigt
bescheuert ist die Nachricht
im Grab, zwischen die hungrigen Wurmen
hol meine Sachen die im Nichts hängen
ich könnte sie gut gebrauchen
sag mir Bescheid
wenn die dunkle Welt dich erpresst
krank ist die Rose
die das Licht ohne uns spürt

guck mal, die Pferde sind da
wir reiten ins Unendliche
ein altes Wunsch, ein kurzes Blick
und alles ist drinnen
wo ich auf Gott warte
mit den zerstörten Träume
gemein ist der Tod, er juckt und stinkt
wir gönnen uns ein bisschen Freude
teil mit mir, Liebe, die kleine Wunder

_________________

sub cer

mute sunt toate câmpiile
ce odihnesc sub cer
animalele se tânguie și merg în urma noastră
vânează mâinile
ce le aduc de mâncare
suntem doar niște oameni fără putere
în umbra veșniciei
nu urla, suflete
cunoaște-ți Făcătorul și dă-I
pletele tale tăiate
barca ne lasă pe celălalt mal
pe cale sunt oamenii ce ne-au uitat
le suntem dăruiți de mult
haide

gândacii colorați sunt pretutindeni
bea-ți cafeaua și fă-mă să sper
oferă-mi marea asta ce ne inundă
teama înfulecă memoria mea și tace
prostească e vestea
în groapă, între viermii flămânzi
adu-mi lucrurile ce atârnă-n nimic
aș putea să am nevoie de ele
spune-mi ce-ai hotărât
când lumea întunecată te presează
bolnav e trandafirul
ce adulmecă lumina fără noi

uite, caii sunt aici
călărim în nesfârșit
o dorință veche, o privire scurtă
și totul e înlăuntru
unde-L aștept pe Dumnezeu
cu visele sfărâmate
mârșavă e moartea, furnică și pute
ne permitem un strop de bucurie
împarte cu mine, dragoste, mărunta minune

Florin Caragiu



Niciun comentariu: