vineri, 7 septembrie 2018

viitor posibil



ne luăm bilet pentru sfârșitul lumii
e ieftin ca braga, iubito
rezervă un loc în față
la clasa întâia
să dormim pe moale
fără teama de hoții de vise

sunt marsupial
te port în inimă și merg mai departe
poți scoate capul să arunci o privire
spune-mi
cum se vede lumea de acolo

ochii sunt ferestrele sufletului
deschide larg
să intre mirosul de toamnă crudă
ca un mail de sus
pe care-l citim pe nerăsuflate
și plecăm
fără să privim în urmă

știu că dormi
visezi un viitor posibil
înmugurit în scorbura trupului
unde se-ascund anii
vietățile astea ciudate
ce ne poartă cu ele
să ne arate cât e viață și cât e moarte
din noi

bine e să fii
în iubirea ta ca osul în carne
legat prin mușchi de cuvânt
alergăm prin orizontul deschis
ne soarbe din ochi
suntem ca lemnele-n foc
spre care se-ntinde
sângele rece al nopții

ce vrei, aia îți dau
sunt fericit că-mi zâmbești
facem bagajele
ne pierdem în clarul de lună
tras la indigo
după un merlot
noir, biensûr
comme toujours
fii cu mine acum
roagă-te cu îngerul meu
ce-și uită piciorul pe scară
sunt ușor
respir cu tine
ca o rază cu ploaia ce vine

hai, crede în minune
e a noastră
Dumnezeu e la fereastră
gata să ne tragă de păr
spre o lume color

dă-mi tifon de un eon
și plasture pentru un nasture
sunt bine
mă gândesc să-nfloresc
lângă tine, o toamnă și-o vară
în clipa asta milenară

marea ține cu peștii
n-am prins nimic

Florin Caragiu

Niciun comentariu: