marți, 1 mai 2012

la terasă



wolfram are un hobby:
cumpără cărţi în limbi necunoscute.
a fost prin multe ţări,
recunoaşte asemănări şi acum învaţă
cuvinte în română.
a mers la cursuri în berlin.
supă de minte, zice,
de linte, îl corectez eu.
încurcă însă cu încă,
dar se descurcă din ce în ce mai bine,
soţia-i spune şăgalnic că-i nebun,
ea ştie să cânte la acordeon
şi face munţi de poze.
laurent e bine dispus,
comandă încă o salată românească
şi după un singur pahar de vin
iese pe stradă,
îşi întinde braţele şi strigă vesel la cer.
mă invită la halle
să vizităm locuri legate de viaţa lui bach.
janette a scris azi mai multe scrisori,
mi-a citit una plină de haz.
ne fotografiază, apoi intră şi ea în grup.
ospătăriţa apasă pe declanşator,
încă una vă rugăm!
la poartă, un copil ne vorbeşte
în propria limbă străină.
mai devreme, în grădina botanică,
ne-am oprit lângă un metasequoia
şi am privit luna aproape transparentă.


Niciun comentariu: